top of page

Move groepspraktijk groep

Openbaar·112 leden

Madina Tarin
Madina Tarin

Wie heeft ervaring met een goedkope en betrouwbare verhuisservice?

Hey allemaal! Ik moet binnenkort verhuizen en ben op zoek naar een handige en betaalbare oplossing. Eerst dacht ik zelf een busje te huren, maar als ik alle extra kosten meeneem, vraag ik me af of dat echt goedkoper is. Tijdens mijn zoektocht kwam ik een optie tegen die interessant lijkt, vooral als je een Verhuisbedrijf Eindhoven zoekt. Ze beloven efficiënt en tot 40% goedkoper te zijn. Heeft iemand ervaring met https://www.studentmovers.nl/?

10 weergaven
Olga Summas
Olga Summas
12 uur geleden

Wat ik heb geleerd na meerdere verhuizingen: onderschat het nooit! Zelfs als je denkt dat je alles alleen aankunt, zijn er altijd onverwachte dingen die meer tijd en moeite kosten. Je kunt besparen door zelf kleine dingen te regelen, maar zware meubels en transport beter aan professionals overlaten. Dat voorkomt stress, bespaart tijd en uiteindelijk zelfs geld als je schade of extra kosten voorkomt. Een slimme aanpak is echt goud waard bij een verhuizing!

Over

Welkom bij de groep! Je kunt contact leggen met andere leden...

leden

• Mollie Talbot
    Mollie Talbot
  • jack smit
    jack smit
  • Lilia Bozhenko
    Lilia Bozhenko
  • Evelynn
    Evelynn
  • Traffic Rider
    Traffic Rider
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram

Move groepspraktijk - Wilsele

Adres maatschappelijke zetel: Aarschotsesteenweg 414a, 3012 Wilsele
Rechtsvorm: BVBA MVP Kine
Lid van beroepsvereniging AXXON, beroepsvereniging voor kinesitherapeuten. Meer info: www.axxon.be
Bevoegde toezichthoudende autoriteit: Provinvciale geneeskundige commisie, Philipsite 3B bus 1, 3001 Heverlee

bottom of page